Sektory konsumenckie i detaliczne borykają się z łączeniem bezprecedensowych wyzwań w obliczu wyraźnych zmian na rynku, w tym cyfryzacji, globalizacji, zmian demograficznych, dojrzewających gospodarek i rynków wschodzących. Dla każdej organizacji, zarówno dużej, jak i małej, globalnej lub lokalnej, określenie właściwej strategii i zapewnienie jej pomyślnej realizacji nadal stanowi ogromne wyzwanie.
Rewolucyjne zmiany na rynku odciskają swoje piętno. Tradycyjny model biznesowy handlu detalicznego przechodzi dogłębną zmianę, a dynamika sprzedaży online, mobilnej i dyskontowej wymusza innowacyjność i utrzymanie konkurencyjności swojej oferty.
Firmy produkujące dobra konsumenckie borykają się z szybko zmieniającym się popytem, jednocześnie próbując zaadresować możliwości i wyzwania, jakie stwarzają nowe kanały sprzedażowe. Pojawiający się gracze na rynku napędzają innowacje, jednocześnie mierząc się ze wszystkimi zawiłościami skalowania i sukcesji.
W tym coraz bardziej złożonym, niestabilnym środowisku firmy potrzebują liderów, którzy potrafią się zmieniać i rozwijać, jednocześnie zapewniając swoim organizacjom zwiększenie wydajności i wzrostu. Konkurencja jest intensywna i przyciąga liderów, którzy potrafią też redefiniować biznes w dłuższej perspektywie.
Praktyka konsumencka Amrop odpowiada na różne wymagania naszych klientów – nasi partnerzy i konsultanci łączą wiedzę na temat lokalnego rynku z globalnymi zasobami Amrop, skutecznie wspierając różne rodzaje przedsiębiorstw, od firm Fortune 500 po przedsiębiorstwa rodzinne. Ściśle współpracujemy z klientami w zakresie opłacalnego, solidnego i zrównoważonego wdrażania lokalnych, regionalnych i globalnych talentów.
Nasz zespół ma głęboką wiedzę na temat wyzwań stojących przed kandydatami w poszczególnych segmentach rynku; pozwala nam to identyfikować talenty, które pasują do unikalnej kultury, struktury, celów biznesowych i strategicznych każdego klienta. Rozumiemy również czynniki napędzające nową, wielopokoleniową, wielokulturową kadrę i możemy pomóc w zaprojektowaniu programów retencyjnych, aby przyciągnąć i utrzymać jak najlepszy zespół kierowniczy.